Website en beeldmerk Synergie-Ingenieurs

 

Diverse websiteontwerpen

 

Design website Tia Rosa Tapasrestaurant

 

Restyling huisstijl Oranje Adviseurs

 

blYnk medici in ontwikkeling

Logo en huisstijl ontwerp blYnk, medici in ontwikkeling.

Corporate folder De Haan en Martojo

Net op tijd voor de 2 jaarlijkse beurs Infratech2011 in Ahoy is de corporate brochure van De Haan & Martojo van de pers gerold.

Affiche Jelmer

De jaarlijkse personeelsdag van Jelmer! werd dit jaar doorgebracht bij Circus Elleboog. Een leerzame middag jongleren en acrobatiek. De uitnodiging voor deze dag arriveerde bij het personeel van Jelmer! in de vorm van een affiche met een vintage circus uitstraling. 

Bellissima Magazine

Het nieuwe modelabel B-FRNK presenteerde zichzelf op het fashion evenement gehouden in het Fashion Hotel in Amsterdam. Na afloop van de avond trof iedere bezoeker een magazine in zijn/haar goody-bag aan. DHMCO verzorgde het ontwerp van het magazine.

Z-Card Nationale Donorweek

Voor de Nationale Donorweek, gehouden van 18 tm 23 oktober 2010, werd door ons een ondersteunende mini-folder gemaakt in de vorm van een Z-Card. Campagnebeelden Kessels Kramer, Amsterdam.

Wanddecoratie Vinkeveen

Voor De Haan & Martojo werden ter verfraaiing van de kantoorruimtes enkele wandecoraties vervaardigd. Door middel van beeldmanipulatie werden de door DHMCO gefotografeerde civiele constructies getransformeerd tot sfeervolle artistieke blow-ups. 

Branding RSD&P

Een totaaloplossing bieden aan organisaties en bedrijven die duurzamer willen worden, dat is de ambitie van het net opgerichte bedrijf RSD&P. Het dienstenpakket van het bedrijf strekt zich uit van het energiezuiniger maken van bedrijfspanden en het trainen van het personeel tot het inrichten met milieuvriendelijke designmeubels. Voor dit jonge bedrijf verzorgde DHMCO de frisse huisstijl, doorgezet in bijbehorende website.

Energielabelklachten.nl

Het energielabel is sinds 1 januari 2008 verplicht bij de verkoop en verhuur van een huis. Ter verbetering van de werking van het energielabel, heeft het Ministerie van VROM een klachtenloket in het leven geroepen met ingang van 1 januari 2010. DHMCO tekende -in opdracht van adviesbureau RSD&P- voor de vormgeving van het beeldmerk en de website www.energielabelklachten.nl

Giro d'Italia 2010 fietskleding

Amsterdam had dit jaar de eer om de start van de Giro d'Italia 2010 te hosten. Zondag 9 mei vond de toertocht plaats waar De Haan & Martojo en Jelmer! een delegatie heen stuurden. De 100 km werd afgelegd in speciaal door ons ontworpen, opvallende wielerkleding. Ook u kunt uw bedrijf op deze manier promoten, wij helpen u graag!

Huisstijl Best Medical Care Detachering

Best Medical Care Detachering is een detacheringsbureau voor zorgprofessionals en sinds 2010 opererend op de Nederlandse markt. De opdrachtgevers van BMC Detachering zijn ziekenhuizen, privéklinieken en ZBC’s. Best Medical Care Detachering is met hulp van DHMCO nu ook uitgerust met een corporate identity: klaar om de markt te bestormen!

BrandBites, employer brand management

Brand Bites is volledig gespecialiseerd in Arbeidsmarktcommunicatie, Recruitment & Human Resources. Als adviseur begeleidt Brand Bites organisaties bij het ontwikkelen van arbeidsmarktcommunicatie en het uitvoeren van recruitmentactiviteiten en HR-beleid. DHMCO ontwierp het logo met 'bite' voor Brand Bites. Ook ontwikkelden wij de brochure en verzorgden wij de fotografie hiervoor.

Advertentiecampagne Jelmer!

Jelmer! Kleurige, jonge mensen zetten de eerste schreden in de civieltechnische wereld. Wij ontwikkelden een advertentiecampagne welke wervend wordt ingezet op de diverse TU's in het land.

Oranje Adviseurs

Oranje Adviseurs begeleidt en adviseert partijen in de bouwwereld op het gebied van contractzaken en bouwmanagement. Voor Oranje Adviseurs werd een passende huisstijl ontwikkeld. Een aansluitende advertentie campagne geplaatst in de diverse vakbladen zorgde voor de eerste kennismaking met Oranje Adviseurs in de markt.

Beursstand aankleding Taskforce DeeltijdPlus op Huishoudbeurs 2010

Om het aantal gewerkte uren per week van vrouwen te verhogen, moeten alle beslissingen van overheid, sociale partners, bedrijven en gezinnen daarop gericht zijn. Alles wat vrouwen daarin belemmert, moet tot het verleden gaan behoren. Als ondersteuning werd door het Ministerie Sociale Zaken & Werkgelegenheid de Taskforce DeeltijdPlus in het leven geroepen. DHMCO werd gevraagd om de stand op de Huishoudbeurs op te fleuren met affiches en presentatiewanden. Tevens verzorgden wij de uitnodiging behorende bij de presentatie van het eindrapport ´De discussie voorbij´.

Sinterklaas aktie

Originele feestdagen give-away!

De Haan & Martojo
wilde nu eens niet op de grote hoop kerstkaarten terecht komen. Dus werd door Sint en Piet bij personeel en klanten een heerlijke chocoladeletter bezorgd. Verpakkingsontwerp en illustraties verzorgd door DHMCO.

InfraCarriereplatform

Op 14 en 15 januari 2009 vond in Ahoy op de vakbeurs InfraTech het InfraCarrièreplatform plaats. Hét netwerkevenement voor young potentials en ervaren professionals die werkzaam (willen) zijn in de infrastructuur. Voor dit, om de twee jaar terugkerende evenement, verzorgden wij het ontwerp van het beeldmerk, brochures en advertenties ter promotie.